Aralık 18, 2011

The Dark Knight





" Onlar gibi konuşma. Çünkü değilsin! Olmak istesen bile. Onlara göre sen sadece bir kaçıksın. Benim gibi. Sana şimdi ihtiyaçları var. Ama ihtiyacı olmadıklarında, seni saf dışı edecekler. Dürüstlükler, senin kuralların... Bunlar kötü birer şaka. Belanın ilk ışığında pes ettin. Onlar dünyanın izin verdiğince iyiler. Sana göstereyim. Tüm kozlar bittiğinde, bu uygar insanlar, birbirlerini yerler. Gördün mü, ben bir canavar değilim. Ben o virajın çok ilerisindeyim. "  / Joker 


Uzun zaman önce, Burma'daydım.

Ben ve arkadaşlarım yerel hükümet için çalışıyorduk. Sadakatli kabile liderlerini, Kıymetli taşlarla rüşvet vererek, satın almaya çalışıyorlardı.
Ama karavanları, güney Yangoon'da bir haydut tarafından yağmalandı. Bizde taşları aramaya çıktık. Ama altı ay boyunca taşları sattığına dair hiç bir iz bulamadık. Bir gün, madalina kadar büyük bir taşla oynayan bir çocuk gördüm.

Haydut çaldığı taşlara etrafa saçıyormuş.

- O zaman onları neden çalmış?

Çünkü bunun iyi bir spor olduğunu düşünüyormuş. Çünkü bazı adamlar mantığa dair şeyler aramazlar, para gibi.

Onları satın alamazsınız, korkutamazsınız, yargılayamazsınız veya pazarlık yapamazsınız. Bazı adamlar sadece dünyanın kül olmasını seyretmeyi severler.





" Peşime düşecek. Beni lanetleyecek. Köpekler salacaksınız.  Bunların olmasıda gerekiyor.  Çünkü bazen gerçek yeterince iyi değildir. " 



The Dark Knight 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder