Ocak 07, 2012

V for Vendetta




Karşınızda basit bir vodvil gönüllüsü var. Vicdanının hem kurbanı hemde katili olarak savaşan bir gönüllü.Yüzümdeki bu maske vasat bir görüntü yaratmak için varolan kostüm parçası değildir. Her neyse. Bu görüntü geçmişin vahim vesaitlerinden çıkmış, vahşete karşı koyan birinin görüntüsüdür. Fikirlerin gücüne bizzat şahit oldum. Fikirler adına öldürülen ve fikirleri savunurken ölen insanları gördüm. Yalnız, bir fikri öpemez ona dokunamaz veya onu tutamazsınız. Fikirler kan ağlamaz. Acıyı hissetmezler. Sevmezler.







" Hayatımın böylesine berbat bir yerde noktalanacak olması garip geliyor. Ama hayatımın üç yılı güllerle geçti ve kimseden özür dilemedim. Burada öleceğim.
Vücudumun her bir parçası yok olacak. Her santimetre karem... Bir parçası hariç. Tek bir parça ...
Küçük ama kırılgan, ama dünyada sahip olmaya değen tek parça. Onu hiç kaybetmemeli ve vermemeliyiz. Onu bizden almalarına izin vermemeliyiz. Her kimsen bu yerden kaçmanı dilerim. Umarım dünya değişir ve her şey iyiye gider. Ama en çok şunu anlamanı umuyorum: seni tanımasam bile ve seninle hiç karşılaşmasak, birlikte gülmesek, ağlamasak, seni öpmesem bile... Seni seviyorum. Seni tüm kalbimle seviyorum.'' 

Valerie 






" Hakkında hiç birşey bilmiyorum. Nerede doğdun annen baban kim yada kardeşlerin var mı ?  Aslında nasıl göründüğünü bile bilmiyorum." 

" Evey, lütfen! Bu maskenin altında bir yüz var ama o ben değilim bu yüzün altında sadece kaslar görünüyor o kadar, onların altında da kemikler ... " 

" Kimliğimi ve ne olduğumu başarıyla gizlemem sadece amacıma hizmet etmek içindi "  Onkinci gece / Shakespare

" Bir şey isteyebilir miyim Evey ?  Bir tek dilek hakkım olsa seni tekrar göremeyi dilerdim. "






vi veri veniversum vivus vici : " Gerçeğin gücüyle yaşadığım sürece kainatı bile fethedebilirim " / faust -Goethe 







Tanrı yağmurdadır 

                                                           



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder