Mart 27, 2012

Feridun Düzağaç


Özel adamlardandır Feridun Düzağaç. Tarzıyla, duruşuyla, şarkılarıyla .Yaptığı müzikle şimdiki popüler gruplara ve müzisyenlere taban oluşturmuştur. İlk albümünü 1997 yılında çıkış parçası Özdemir Asaf'ın şiiri olan " Lavinia " şarkısıyla " Beni Rahatta Dinleyin " isimli albümüyle yapmıştır. " Sana gitme demeyeceğim. Ama gitme Lavinia " şarkısını bilmeyen çok az kişi vardır herhalde. Sonrasında sırasıyla 1999- Köprüden Önce Son Çıkış, 2001 - Tüm Hakları Yalnızlığıma Aittir, 2003 - Orjinal Altyazılı, 2004 - Uzun Uzun Feridun Düzağaç, 2006 - Bir Devam Filmi Siyah Beyaz Türkçe Dublaj, 2008 - Uykusuza Masallar, 2010 - F.D7 albümleri gelir. 2011 yılında ünlü solitlerin ve grupların seslendirdiği F.D şarkılarıyla TEGV için hazırlanmış " İyilik Güzellik Spor " albümü çıkar.




Ben özlemişim Feridun Düzağacı. Münzevi adamlardan bulurum onu. Bu tavırlarıyla, böyle insanların içlerindeki özlerini koruduklarını düşünmüşümdür hep. Nadas şarkısının " Otlarım yanar, sensizlik nadasında ... " giriş tonuyla ruhunuzun derinine işleyen, Çok Aşık şarkısında " İçimdeki kötü fısıldar, acıt acıtabildiğin kadar " deyişiyle samimi ardından Alev Alev şarkısıyla " Al beni, ne yaparsan yap ..." derken dibine kadar aşık,   " Kendimi kendimden çıkarsam sıfır kalmaz " la çocuksu bir adamdır şarkılarında Feridun Düzağaç.

Bu kadar gereksiz adamın boy gösterdiği Tv programlarında neden özlem duyduğumuz insanlar çıkmaz anlamıyorum. Hepimiz canımız istediğinde bu adamların canlı performanslarını izleyebilecek kadar şanslı olamıyoruz ne yazık ki ... Neyse imkanınız varsa benim için de izleyin, dinleyin derim son olarak



Uzansam 
Çocukluğuma dönsem 
Derinlerde gizlenmiş yaralarımı görsem 
Bir bıçak yarasıyla acısız kalsam 
Oyunlar oynasam sahnesiz maskesiz 
Kumdan kalelerime dalgalar vursa 
Kağıttan gemilerimin tayfası olsam 
Yıldızımı okşarken bir uçak geçse düşümden 
Avaz avaz bağırıp sesimi duyursam 

Ah çocukluğum camdan duvarlarım 
Portakal çiçeği kokulu heyecanlarım 
Kuş tüyüydü düşlerim umutlarım
Hani nerde arsızlığım umarsızlığım 

Heyy uçak 
Hey uçak uçak 
Beni de al 
Beni de buralardan götür 
Nereye gidiyorsan 
Beni de al 
Beni de uzaklarıma götür 

Uçak 
Güzel uçak 
Büyük uçak 
Uçağım



F.D 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder