Kasım 07, 2012

umay umay & kazım koyuncu






camdan kapılarım var benim kıracağınızdan değil zarar görmeyin ;
ellerim var benim ;boyumdan uzun söze inanırım göze de gelirim
umudum var benim; kıracağınızdan değil zarar görmeyin diye...
yok bir şey yalnızca bakanlardanım
ruh muydu dinlediğimiz işte ondan arıyorum
biraz huzur buldum ama geçiçi biliyorum
korkularım var benim
ben onlara aşığım bakma yüzüme göremezsin korkuyorum gözlerime bakmaktan nasıldı umayyy
kırılmış bilek gibi bakar gözlerin
yutmuş gibi uykusuzlukları


bir insan gözü kaybettim haberiniz ola inanırım ben umudum var ama kıracağınızdan değil
bulacağınızdan değil
yukarıda bir yerlerde büyüdüm ben
sema dedikleri
geçtim üzerinden
dünya yuvarlak değil
sadece sisli
sise mi aşıksın yoksa
diyeceksin
sislerim var bozacağınızdan değil kaybolursunuz diye
yaralarım bu yüzden
kaybolmaktan
bütün dünyalar sislidir
dünyalarım var benim içinde fasulyeden ağaçlar
pamukların arasında pamuklarım var benim
korkularıma aşığım
aşığım alacağınızdan değil
ölürsünüz diye


bir gün yolda yürüyordum
bir şarkı duydum kalbim acıdı ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder