Aralık 18, 2012

lale müldür



ben sana kediydim hayatımız iki sarı ikindiydi yazda




sen bana kediydin yaşayıp yaşamamaktı gözlerimiz
sen bana kediydin ısınmış birer kıştı ellerimiz
sen bana kediydin bilmem kaç masum şiirdi kirpiklerin
sen bana kediydin buhurumeryem bir anıydı yüzün
ben sana kediydim kanatlı melek çoğalmasıydı susmamız
ben sana kediydim sevmelerden musevi bir sevmekti kalbin
ben sana kediydim ağzımın tuttuğu her şey bembeyazdı
sen bana kediydin aşkı aşkla tutma oyunuydu dudakların
sen bana kediydin pastel dokunuşlardı patilerin
sen bana kediydin adı fatoş bir kedi mahcup anne
sen bana kediydin ruh hâlin ağlama biçimimdi
ben sana kediydim süt ve şarap dökmüş kedi her hâlim
sen bana kediydin kuzey defterleri bir anlamdı alnın
ben sana kediydim âh, boğazlı kazak bir hüzündü ömrüm!
sen bana kediydin sende akşam turuncu kokardı
ben sana kediydim cennetimiz gidememeklerde bir köydü
sen bana kediydin kedimden ürkmüş serçe sürüsüydü paranoyan
ben sana kediydim bir adım daha vardı, gri bir kedi unutmak
sen bana kediydin miyavlamaların şiirdi lehçemde
ben sana kediydim hayatımız ara renklerdi hikâyelerde

biz bize kediydik bazı insanlara yağmur yağıyordu


Lale Müldür


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder