Mayıs 03, 2013

depeche mode

justin biberi bi  hi! bile dememiş çocuklara, çok küsmüşler ...

hi ! değil ; dave gahan bize wrong ! desin yeter .wrong !wrong!



ben yanlış burçla doğdum
yanlış evde
yanlış nüfuzla
yanlış yolu seçtim
yanlış eğilimlere götüren
yanlış zamanda yanlış yerdeydim
yanlış nedenle ve yanlış uyumla
yanlış haftanın yanlış gününde
yanlış teknikle yanlış yöntemi kullandım


kimyasal olarak yanlış bir şey var bende
içsel olarak bir şey yanlış bende
yanlış genlerde yanlış birleşim
yanlış servetle yanlış sonlara ulaştım
yanlış plandı
yanlış ellerdeki
yanlış adam için yanlış teoriyle
yanlış yalanlar, yanlış hisler
yanlış cevaplarla yanlış sorular

yanlış davulda resmi yürüyüş yapıyordum
yanlış ayak takımı kişilerle
yanlış enerjiyle öfkelenerek
yanlış hatları kullanarak

ve yanlış işaretleri
yanlış yoğunlukla
yanlış kitabın yanlış sayfasındaydım
yanlış yankesicinin yanlış yorumuyla
yanlış hamleyi yaptım, her yanlış gece
yanlış çalan ezgiyle ta ki o doğru ses verene dek evet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder